YES we did it!

Got much done today so far!
Finished the backpiece... well at least for now. Will possibly add some dark background later but the motif is done!
This guy is a champ! 6 sessions totally about 30 hours...
Then i have updated all the galleries on funnyfarmtattoo.se and I even had time to grab a beer!
Great success!!!

hope you like it as much as I do! even though it is a kinda bad photo!


As Im at it i thought i would share some more stuff here because i don't have much else to do right now...

Finished this lower arm a few days ago. the dude with the mustache was his idea!


Oh and I have to show you this one. My friend partypinglans first tattoo. He wanted a sleeve with a kinda rock n roll theeme... can't wait to finish it!


That's it for today... time for another beer and some family guy!
Ohoyhoy!!

Kommentarer
Postat av: Partypinglan

hihi va fint de blir!

2008-10-04 @ 00:17:22
Postat av: martin

Gryyymt.. Mycket imponerande. Vänta dig ett telefonsamtal från undertecknad när tidsbokningen är igång igen!

2008-10-04 @ 16:30:27
Postat av: Rickard Klint

Börjar känna mig sne-tung. är nog dags för en eller ett par sittningar så vi kan fylla vänster-sidan av ribsen med japansk konst a la markus.. :)

2008-10-05 @ 06:20:19
Postat av: Markus

helvete vaa grymt! Ser fram imot nästa sitning marcus! hade gött å jobba vidare å lägg ut mera kort :D /holme

2008-10-05 @ 21:03:58
Postat av: Datmo

Dom där rosorna är fetsnygga, gimmie!

Jag har ett motiv jag vill diskutera med dig så maila mig när du vet hur du jobbar runt Jul så kanske vi kan planera in en tid som vi sa, medan jag är på svensk mark. Rock!

2008-10-07 @ 16:51:26
Postat av: carlson

Sista bilden är så pörrig alltså! Vill ha! Träffa en sjuk tjej för ett tag sen, Isabell Dejardins tror jag hon heter, kolla hennes arm! Goggla na!

2008-10-23 @ 19:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0